NAŠE AKCE

Řada skvělých akcí, slev a exkluzivních produktů čeká jen na vás. Přijďte a vyberte si!

NAŠE PRODUKTY

Kvalitní produkty, privátní značky a výrobky lokálních dodavatelů. To vše seženete v PENNY!

PENNY KARTA

Vše, co potřebujete vědět k PENNY kartě a naší mobilní aplikaci PENNY.

NAŠE KAMPANĚ

Sbírejte body za nákupy a pořiďte si příbory VIVO od Villeroy & Boch již od 29,90 Kč.

PENNY KOUTEK

Omezujeme plýtvání potravinami a přinášíme vám nápady, jak se také zapojit. Inspirujte se našimi tipy a recepty.

NAŠE AKCE

Řada skvělých akcí, slev a exkluzivních produktů čeká jen na vás. Přijďte a vyberte si!

NAŠE PRODUKTY

Kvalitní produkty, privátní značky a výrobky lokálních dodavatelů. To vše seženete v PENNY!

PENNY KARTA

Vše, co potřebujete vědět k PENNY kartě a naší mobilní aplikaci PENNY.

NAŠE KAMPANĚ

Sbírejte body za nákupy a pořiďte si příbory VIVO od Villeroy & Boch již od 29,90 Kč.

PENNY KOUTEK

Omezujeme plýtvání potravinami a přinášíme vám nápady, jak se také zapojit. Inspirujte se našimi tipy a recepty.

Kariéra

Kariéra

Kariéra

Kariéra

Kariéra

Jedna práce, mnoho příležitostí

 

Zaujaly vás naše kariérní postupy? Podívejte se na naše volné pozice!

Výpis volných pozic zde >

Často kladené otázky

Zaujala mě pracovní nabídka v PENNY. Jak mohu zareagovat?

Nejrychlejší je přímo zareagovat na nabídku pracovních míst, kde si vyberete konkrétní pracovní nabídku, která nejvíce vyhovuje vašim zkušenostem a dovednostem. Zaměřte se i na náplň práce – měla by vás zaujmout. Při reakci zodpovíte na pár otázek v našem dotazníku, přiložíte váš životopis a případně i motivační dopis.

Jak bude probíhat výběrové řízení?

Po úspěšném přihlášení na pozici obdržíte potvrzující email, že jsme všechny materiály obdrželi a začíná výběrové řízení. Ozýváme se nejpozději do 14 dnů od odeslání potvrzovacího emailu.

Během dvou týdnů hodnotí náboráři společně s manažerem všechny přijaté zájemce. Nejvhodnější uchazeče poté zveme k osobnímu setkání. Obvykle absolvujete dvě kola pohovorů. U vybraných pozic můžete dostat pozvánku na Assessment Centrum.

Výběrové řízení od vašeho přihlášení na pozici až po předání nabídky trvá obvykle 3 až 4 týdny.

Můžu v PENNY pracovat i brigádně?

Brigády nabízíme v průběhu celého roku na prodejnách, ale také na centrále společnosti. Brigády společně s částečnými úvazky naleznete v nabídce volných pracovních míst. Studenti mají možnost si v PENNY přivydělat zejména před vánočními svátky, Velikonocemi a v průběhu letních prázdnin.

Jsem absolvent, najdu v PENNY uplatnění?

Pro absolventy máme otevřené nabídky pracovních pozic celý rok. Jedná se především o pozice na centrále. Můžete se stát například asistentem nákupu, specialistou marketingu, anebo junior kontrolorem. Záleží na vašich preferencích a osobnosti. Někdo více rád komunikuje a vyjednává, jiný zase analyzuje čísla a tvoří návrhy prodejních plakátů. Téměř na všechny pozice na centrále se vám bude hodit komunikativní znalost anglického jazyka.

Každý rok máme navíc otevřenou pozici Management Trainee. Program pro talentované absolventy nebo studenty posledních ročníků vysokých škol a univerzit, kteří si během jednoho roku projdou významnými odděleními na centrále a získají komplexní přehled o fungování společnosti. Na konci programu, s vysokou pravděpodobností, získáte pracovní pozici v oddělení, kde vás to bavilo nejvíce.

Absolventům bez znalosti anglického jazyka, kteří nemohou pracovat na naší centrále (Radonice u Prahy) pak nabízíme práci na prodejnách nebo přímo spojenou s provozem. Jedná se především o pozice vedoucí prodejen, zástupců vedoucích prodejen a oblastních vedoucích.

Kdo mi pomůže se zapracovat?

Na prodejně se budete zaučovat na tzv. školících prodejnách. Kolegové a kolegyně vás provedou celou prodejnou. Vysvětlí, jak se která věci správně používá i z hlediska bezpečnosti práce, dále se naučíte jak rozpékat pečivo, jak správně vybalovat zboží a jak například pracovat na pokladně. Zapracování pak pokračuje i během vaši zkušební doby na prodejně, na kterou jste byli přijati.

Týdenním zacvičením na prodejně prochází také všichni noví zaměstnanci centrály. Vzájemně se tak poznají kolegové na centrále s kolegy v prodejnách. Délka zapracování se odvíjí od toho, na jakou pozici nový kolega nebo kolegyně nastupuje. Někdy to může trvat týden, u oblastních vedoucích třeba i půl roku.

Nemám životopis, jak ho napsat?

Každý uchazeč má možnost ukázat svoji jedinečnost pomocí životopisu, který otevírá dveře do společnosti. Níže naleznete několik doporučení, které vám mohou pomoci, co by ve strukturovaném životopisu nemělo chybět, co je důležité a co případně můžete vynechat.

  • Osobní údaje – jméno, příjmení, případně tituly, kontaktní informace (telefon, e-mail)
  • Vzdělání – údaje uveďte chronologicky od posledního ukončeného vzdělání (včetně aktuálně studované školy) zpětně do minulosti (základní škola se neuvádí) tedy následovně: instituce/název školy, období studia, studované obory, typ závěrečné zkoušky
  • Pracovní zkušenosti/praxe – údaje seřaďte chronologicky od aktuálních po nejstarší
    • Uvádějte období od - do (měsíc/rok)
    • U každého zaměstnavatele uveďte vykonávanou pozici a hlavní náplň práce
    • Pokud jste u jednoho zaměstnavatele zastávali více pozic, uveďte je pod hlavičkou této firmy
    • Absolventi bez předchozího zaměstnání uvádějí praxi, stáže a brigády, které absolvovali při studiu
  • Další vzdělání, kurzy, semináře – uvádějte především ty, které mají souvislost s pozicí, o kterou se ucházíte
  • Jazykové znalosti – uveďte jazyky, které ovládáte, a úroveň znalosti – začátečník, mírně pokročilý, pokročilý, mateřský jazyk, případně přidejte získané zkoušky či certifikáty
  • Další dovednosti – zde uveďte např. řidičský průkaz, znalosti práce na PC a další dovednosti, jež jsou významné pro pozici, o kterou se ucházíte
  • Zájmy – tato část je dobrovolná
  • Reference – v závěru životopisu můžete uvést osoby, které o vás mohou vypovědět více (bývalý zaměstnavatel, profesor ve škole, příbuzní se neuvádí)
  • Fotografie – pokud se rozhodnete vložit fotografii, umístěte ji do pravého horního rohu. Fotografie by měla být barevná, v pasovém formátu a svým obsahem relevantní dané situaci

Jak se připravit na pohovor?

Váš životopis nás zaujal, a to je prvním krokem k úspěchu. Jistě víte, že je třeba se na pohovor řádně připravit a na nic nezapomenout.

Nepodceňujte přípravu a určitě se soustřeďte na následující doporučení:

  • Zjistěte si informace o společnosti a o pozici, na kterou se hlásíte
  • Buďte připraveni hovořit o svých profesních zkušenostech, vzdělání a dalších kvalifikačních předpokladech, které jste uvedli v životopisu
  • Připravte si otázky, které byste naopak chtěli položit vy nám
  • Mějte promyšlené své finanční požadavky v hrubé mzdě
  • Přijďte včas, ne však s příliš velkým předstihem (optimálních je přibližně 5-10 minut)
  • Zvolte formální oblečení