V tomto období můžete doporučit svému kamarádovi, sousedovi, synovi – komukoliv nad 18 let, aby před Vánocemi šel na brigádu do PENNY. A prvních 10 z vás dostane jako odměnu Dárkovou kartu PENNY v hodnotě 500,- Kč.
Jak na to?
• Řekněte svému kamarádovi, aby se proklikem přes post na Facebooku přihlásil na pozici, která se jmenuje Pokladní / Prodavač – město – VÁNOČNÍ BRIGÁDA a staňte se „doporučitelem“.
• Jako odměnu máme pro prvních 10 doporučitelů připraveny Dárkové karty PENNY
v hodnotě 500,-Kč.
• Pokud vašeho kamaráda přijmeme do PENNY, tak ještě musí ve Vstupním dotazníku PENNY do kolonky „Osobní doporučení zaměstnance“ napsat údaje: FB – Jméno, Příjmení, Adresa“ vás – tedy doporučitele.
• Podmínkou pro vyplacení je, že tento doporučený kamarád – zaměstnanec nastoupí
do 9. 12. 2019 včetně.
• Doporučitel může být i zaměstnanec PENNY.
Naše prodejny nabízí všechny výhody práce v malých týmech. Všichni se osobně znají, zpětná vazba je okamžitá a výsledky práce jsou vidět hned. Vše vás naučíme. U nás se zaměstnanci mohou posouvat dále i bez zkušenosti z obchodu. Všichni po nástupu procházejí propracovanám systémem zaškolení. Šikovní a motivovaní kolegové mají možnost se posouvat na vyšší pozice.
Jak bude vypadat váš pracovní den na pozici BRIGÁDNÍK?
Vaše práce po celý den bude zajímavá a různorodá. Každý den zažijete něco nového, přestože základ je denně stejný - doplníte zboží pro naše zákazníky a budete je obsluhovat na pokladně.
Co musíte umět?
Všechno vás naučíme a budeme vám nápomocni. Budeme rádi za spolehlivost a zodpovědnost.
Máte zájem pracovat u nás jako BRIGÁDNÍK?
Podívejte se na naše volné pozice!
Výpis volných pozic zde >
Jak bude vypadat váš pracovní den na pozici pokladní/prodavač?
Určitě bude vaše práce po celý den pestrá a zajímavá! Každý den je naprosto odlišný od předchozího. Se svými kolegy napečete pečivo a provoníte prodejnu, nachystáte čerstvé ovoce a zeleninu, doplníte zboží pro naše zákazníky, budete obsluhovat zákazníky na pokladně a často s nimi komunikovat.
Co musíte umět, abyste mohli pozici vykonávat?
Nepotřebujete toho mnoho jen vstřícné a příjemné chování, rychlé a správné reakce na potřeby zákazníků, spolehlivost a zodpovědnost.
Navíc je dobré, pokud máte zkušenost z obchodu nebo jste vyučeni v oboru.
Vše ostatní vás v rámci zaškolení naučíme.
Máte zájem pracovat u nás jako pokladní nebo prodavač?
Podívejte se na naše volné pozice!
Nikdy se nebudete nudit, každý den přinese pro vás a vaše kolegy něco nového!
• budete odpovědná/ý za svěřenou prodejnu, její tým a výsledky,
• naplánujete pracovní směny,
• objednáte zboží a zajistíte jeho správné umístění na prodejně,
• budete zodpovídat za kvalitu a čerstvost zboží pro naše zákazníky,
• budete se podílet na zaškolení nových kolegů a často komunikovat se zákazníky.
• zkušenosti s prací ve vedoucí pozici v maloobchodě min. 2 roky,
• vstřícné a příjemné chování k zákazníkům i zaměstnancům,
• schopnost vést a motivovat tým,
• rychlé a správné reakce na potřeby zákazníků,
• spolehlivost a zodpovědnost,
• základní znalost práce na PC,
• SŠ vzdělání (maturita/výuční list),
Vše ostatní vás v rámci zaškolení naučíme
• pracovní poměr na dobu neurčitou,
• kvartální odměny dle dosažených výsledků,
• 25 dnů dovolené (5 dnů navíc již od nástupu),
• stravenky v hodnotě 90,- Kč,
• nadstandardní příplatek 30 % za práci v neděli,
• příspěvek na penzijní připojištění,
• vánoční poukázky v hodnotě 2000,- Kč.
Máte zájem pracovat u nás jako vedoucí prodejny?
Podívejte se na naše volné pozice!
Nikdy se nebudete nudit, každý den přinese pro vás a vaše kolegy něco nového!
• budete odpovědná/ý za svěřenou prodejnu v době nepřítomnosti vedoucí/ho prodejny,
• objednáte zboží a zajistíte jeho správné umístění na prodejně,
• zodpovídáte za kvalitu a čerstvost zboží pro naše zákazníky,
• budete se podílet na zaškolení nových kolegů,
• budete obsluhovat zákazníky na pokladně a často s nimi komunikovat.
• vstřícné a příjemné chování,
• schopnost vést a motivovat tým,
• rychlé a správné reakce na potřeby zákazníků,
• spolehlivost a zodpovědnost,
• základní znalost práce na PC,
• SŠ vzdělání (maturita/výuční list),
• zkušenost z obchodu.
Vše ostatní vás v rámci zaškolení naučíme.
• pracovní poměr na dobu neurčitou,
• kvartální odměny dle dosažených výsledků
• 25 dnů dovolené (5 dnů navíc již od nástupu),
• stravenky v hodnotě 90,- Kč,
• nadstandardní příplatek 30 % za práci v neděli,
• příspěvek na penzijní připojištění,
• vánoční poukázky v hodnotě 2000,- Kč.
Máte zájem pracovat u nás jako zástupce vedoucího prodejny?
Podívejte se na naše volné pozice!
• Vaší denní starostí bude vedení, řízení, koučování a motivace vedoucích prodejen,
• Budete odpovědní za plnění cílů a standardů firmy - obrat, inventury, provozní náklady na prodejnách ve své oblasti
• Nedílnou součástí bude komunikace s odděleními na centrále,
• Samostatně plánovat a organizovat své pracovní činnosti,
• Posouvat dál změny procesů od vedení společnosti směrem k našim prodejnám
• minimálně SŠ vzdělání,
• výborné komunikační a řídící schopnosti,
• pokročilá znalost práce na PC,
• všeobecnou orientaci v prodeji a znalost trhu,
• odolnost vůči stresu, rozhodnost a zodpovědnost,
• řidičský průkaz skupiny "B" - aktivní řidič.
• zajímavé a motivující finanční ohodnocení,
• prémie dle výsledků svěřené oblasti,
• 5 týdnů dovolené již od nástupu
• rádi vás podpoříme v oblasti dalšího vzdělávání (např. jazykové kurzy)
• s námi máte možnost sportovat i relaxovat – máme Multisport karty
• příspěvek na penzijní připojištění,
• služební automobil i k soukromým účelům,
• zaměstnání ve stabilní a neustále expandující společnosti.
• znalost v oblasti FMCG
• předchozí zkušenost na obdobné pozici minimálně 3 roky,
• anglický jazyk na komunikativní úrovni,
Máte zájem pracovat u nás jako oblastní vedoucí?
Podívejte se na naše volné pozice!