NAŠE AKCE

Řada skvělých akcí, slev a exkluzivních produktů čeká jen na vás. Přijďte a vyberte si!

NAŠE PRODUKTY

Kvalitní produkty, privátní značky a výrobky lokálních dodavatelů. To vše seženete v PENNY!

PENNY KARTA

Vše, co potřebujete vědět k PENNY kartě a naší mobilní aplikaci PENNY.

NAŠE KAMPANĚ

Sbírejte body za nákupy a pořiďte si naše mazlíčky!

PENNY KOUTEK

Omezujeme plýtvání potravinami a přinášíme vám nápady, jak se také zapojit. Inspirujte se našimi tipy a recepty.

NAŠE AKCE

Řada skvělých akcí, slev a exkluzivních produktů čeká jen na vás. Přijďte a vyberte si!

NAŠE PRODUKTY

Kvalitní produkty, privátní značky a výrobky lokálních dodavatelů. To vše seženete v PENNY!

PENNY KARTA

Vše, co potřebujete vědět k PENNY kartě a naší mobilní aplikaci PENNY.

NAŠE KAMPANĚ

Sbírejte body za nákupy a pořiďte si naše mazlíčky!

PENNY KOUTEK

Omezujeme plýtvání potravinami a přinášíme vám nápady, jak se také zapojit. Inspirujte se našimi tipy a recepty.

Domů
/
Moje PENNY karta
/ Moje PENNY karta

 doplníme cover

 doplníme cover

PENNY KARTA

PENNY karta je náš věrnostní program, který přináší spoustu výhod pro naše věrné zákazníky. PENNY kartu si založíte zdarma a budete moci nejen nakupovat své oblíbené produkty za nižší ceny, ale také využívat mnoho dalších výhod z našeho speciálního programu. Stačí předložit kartu při placení ve Vašem PENNY. Je to jednoduché!

 

 

 

  • Nákupy za nízké ceny. Své oblíbené produkty pořídíte za nižší ceny a časopis S PENNY u stolu dokonce jen za 1 Kč.
  • Speciální věrnostní program Vám umožní čerpat všechny nové nabízené výhody, které pro Vás neustále připravujeme.
  • Soutěže plné výher. S PENNY kartou Vás čekají i skvělé výhry, například měsíc nákupů v našich prodejnách ZDARMA.
  • Novinky ze světa PENNY - o našich speciálních akcích  a aktuálních nabídkách budete vědět vždy jako první a nic Vám neunikne!
  • Sleva na vybrané zájezdy PENNY dovolené

 

 

Získat PENNY kartu je opravdu snadné. Zde jsou dva způsoby, jak na to:

1. Online registrace

V tomto případě stačí vyplnit základní údaje a souhlas se zpracováním údajů, a pak si jen vybrat, zda chcete svou kartu poslat poštou domů, nebo nahrát do Vaší PENNY aplikace.

Založte si svoji PENNY kartu:  DIGITÁLNÍ / KARTA POŠTOU

2. V prodejně PENNY

Novou kartu si můžete založit přímo ve Vaší prodejně PENNY - u pokladny odevzdáte vyplněný registrační formulář, za který kartu ihned obdržíte.

 

 

 

Příznivce mobilních aplikací jistě potěší, že mohou mít PENNY kartu přímo v mobilu. Stačí si založit digitální kartu, potvrdit zaslaný ověřovací kód a doplnit do aplikace verifikační kód, který Vám přijde prostřednictvím SMS a díky němuž se Vám vygeneruje číslo Vaší nové digitální karty do PENNY aplikace. Tak neváhejte a stáhněte si naši aplikaci ZDARMA z App Store nebo Google Play. Více informací o aplikaci najdete zde

Nejčastější dotazy

OBECNÉ

• Proč při komunikaci s pennykarta@penny.cz potřebujete vědět registrační údaje?

Bez registračních údajů (např. celé jméno, adresa, datum narození, popřípadě číslo PENNY karty) nejsme schopni identifikovat Vaší registraci v databázi a pomoci tak s řešením problému.

 

• V registračním formuláři jsem zaškrtl/a zasílání reklam pomocí e-mailu, ale doteď mi žádná reklama nepřišla. Co mám dělat?

Pro zasílání reklam e-mailem bylo po registraci potřeba potvrdit ověřovací e-mail. Pokud Vám tento e-mail nepřišel nebo jste ho nepotvrdil/a, je možné si e-mail nechat zaslat znovu. Přihlašte se k Vaší PENNY kartě na https://pennykarta.cz/moje-penny/ pomocí údajů uvedených při registraci. Poté klikněte na pole nastavení souhlasů a zde souhlasím se zasíláním ne/personalizované reklamy e-mailem. Po odeslání Vám bude zaslán nový potvrzovací e-mail. Pokud Vám přihlášení nefunguje nebo Vám i přes výše uvedené kroky reklama chodit nezačala, napište nám své regitrační údaje na email pennykarta@penny.cz a my situaci prověříme.

 

• Nemám e-mail, můžu se i tak registrovat a získat PENNY kartu?

Pokud opravdu nemáte email, PENNY KARTU Vám i tak rádi vydáme. Není však možné tak učinit on-line. Pro on-line registraci je nutné mít správně vyplněný e-mail. Můžete však na kterékoli prodejně využít papírového formuláře, kde není třeba e-mail vyplnit.

 

• Sbírám na PENNY kartu nějaké body?

Zatím na PENNY kartě body nesbíráte, s PENNY kartou máte celou řadu jiných výhod – například slevy na produkty určené pouze pro držitele PENNY karty, letáky e-mailem, speciální nabídky pouze pro členy programu či exkluzivní informace. Do budoucna však připravujeme pouze pro držitele karet další zajímavé benefity.

 

• Mám trvalé bydliště mimo ČR (např. Slovensko), mohu kartu získat?

Ano, o kartu můžete požádat i s trvalým bydlištěm mimo ČR, PENNY karty z online registrací ale doručujeme pouze po ČR (adresa doručení musí být ČR).

 

• V registračním formuláři jsem zaškrtl zasílání reklam pomocí SMS, teď mi přišla od PENNY SMS s potvrzením. Co mám udělat?

Na došlou SMS stačí odpovědět ANO - jen tak to jednoduše :). Jen upozorňujeme, že Vaše odpověď bude zpoplatněna podle Vašeho tarifu. Pokud neodpovíte ANO, Váš souhlas se zasíláním SMS se nepotvrdí a SMS Vám chodit nebudou.

 

• Do formuláře jsem vyplnil telefonní číslo, ale nechci dostávat SMS. Přesto mi přišla SMS s tím, jestli chci dostávat od PENNY novinky.

Formuláře jsou strojově zpracovávané a tak se výjimečně může stát, že dojde k omylu. Pokud na SMS neodpovíte, nedojde k potvrzení souhlasu a dále Vám žádné SMS chodit nebudou. Změnu preferencí zasílání novinek a letáků lze kdykoliv změnit také po přihlášení na stránce www.pennykarta.cz/moje-penny.

 

• Rád bych uplatnil svoje práva v souvislosti s ochranou osobních údajů. Jak mohu postupovat?

Právě pro tyto případy máme speciální stránku www.ochranadat.penny.cz, kde nabízíme komplexní přehled na toto téma. Můžete tam využít příležitosti a vyžádat si informace ohledně osobních údajů, které o Vás zpracováváme a možnosti je opravit nebo zcela odstranit.

 

• Od kdy platí nová PENNY karta?

Vaše nová PENNY karta je platná hned, jakmile ji dostanete. Ať už si kartu vyzvednete přímo v prodejně, nebo Vám ji doručíme poštou, případně se Vám zobrazí v mobilu, ihned ji můžete použít.

 

• Rád bych si upravil údaje ke své kartě, aby mi chodil emailem leták, jak na to?

Upravit své údaje můžete jednoduše po přihlášení na pennykarta.cz/moje-penny, pomocí číslo karty, emailu a PSČ. Pokud jste email nezadali, případně nepotvrdili, obnovte si účet pomocí tohoto odkazu. Pak je možné upravovat jak osobní údaje, tak i dané souhlasy (např. pro zasílání letáku emailem potřebujeme minimálně souhlas se zasíláním nepersonalizované emailové komunikace).     

• Při registraci jsem zadal svůj e-mail a oveřovací e-mail také potvrdil. Stále mi ale nechodí letáky ani novinky, jak to?

V takovém případě si ověřte, že jste kartu použili alespoň jednou při nákupu, pak by již mělo vše fungovat.

PLASTOVÁ KARTA

• Požádal/a jsem si on-line o zaslání nové PENNY karty poštou a ještě mi nic nepřišlo, co s tím?

Doručení zásilky může trvat až tři týdny, ve výjimečných případech i měsíc. Vyčkejte tedy prosím a pokud Vám do této doby nic nepřijde, pošlete nám prosím jméno a adresu, kterou jste uvedl/a při registraci na email pennykarta@penny.cz a my situaci prověříme.

 

• Jsem si jistý, že jsem v papírovém formuláři vyplnil e-mail i PSČ, ale nejde mi se přihlásit.

Zpracování formulářů trvá 3 až 4 týdny. Je tedy možné, že Váš papírový formulář ještě nebyl zpracován. Případně je možné, že při digitalizaci formuláře došlo k chybnému načtení některého znaku. Proto Vám přihlášení nefunguje. Napište nám na email pennykarta@penny.cz Vaše registrační údaje a my situaci prověříme.

 

• Na prodejně mi řekli, že mi novou kartu nemohou vydat, případně, že nemají registrační formuláře a o kartu si mám zažádat online.

Registrace je možná jak na prodejně, tak i online. Pokud Vám nevyhovuje registrace online a chcete novou PENNY kartu získat přímo na prodejně, doporučujeme v takovém případě navštívit jinou prodejnu PENNY nebo několik dní počkat, než bude opět zásoba karet a formulářů na Vaší prodejně. Děkujeme za Vaši trpělivost.

 

• Po přihlášení vidím v mých údajích překlepy nebo nesmyslné údaje.

Za to se omlouváme. Při digitalizaci papírového formuláře se může stát, že některé znaky jsou špatně načteny. Prosím upravte své údaje na stránce www.pennykarta.cz/moje-penny/, pro příští přihlášení už bude vše v pořádku.

 

• Mám víc plastových PENNY karet, co s tím?

Zvolte si prosím jen jednu z nich, kterou budete opravdu používat. S touto PENNY kartou se přihlaste on-line, zkontrolujte údaje uvedené u PENNY karty (případně je změňte) a používejte pouze tuto jednu PENNY kartu. Ostatní PENNY karty, pokud nebudou delší dobu používány, budeme z databáze postupně mazat.

 

• Máme v rodině víc PENNY karet a nevím, která je na moje jméno.

Zkuste se k PENNY kartě přihlásit na stránce www.pennykarta.cz/moje-penny/ pomocí údajů zadaných při registraci. Pokud to nelze, zkuste to u další PENNY karty. Jen tak můžete sám/a ověřit, která PENNY karta je Vaše. Bohužel ani na požádání Vám nemůžeme sdělit komu PENNY karta patří, porušili bychom tak zákon o ochraně osobních údajů. Můžeme Vám sdělit pouze informace k Vaší PENNY kartě a to na emailu pennykarta@penny.cz. Uveďte však Vaše celé jméno, příjmení a dotaz nám zašlete z e-mailu, který jste uvedl/a při online registraci k PENNY kartě.

 

• Ztratil/a jsem PENNY kartu. Jak získám novou?

Napište nám na pennykarta@penny.cz Vaše registrační údaje (pokud jste si zaznamenal/a i číslo ztracené PENNY karty, tak i toto). Vaši registraci zneplatníme spolu se ztracenou kartou. Poté si můžete zřídit novou PENNY kartu na www.pennykarta.cz/moje-penny/registrace/ nebo pomocí registračního formuláře na nejbližší prodejně. Vaši starou PENNY kartu po čase smažeme z databáze.

DIGITÁLNÍ KARTA

• Chtěl/a jsem si zaregistrovat digitální PENNY kartu, po vyplnění registračních údajů mi přišel první ověřovací email, po potvrzení druhý email s verifikačním kódem, ale tento kód mi nejde zadat do aplikace, co s tím?

Může se stát, že z nějakého technického důvodu Vám kód nejde zadat. Pokud se tak stane, prosím zkuste kód vložit znovu za pár minut. Je možné, že nebylo dostatečné internetové připojení. Pokud kód vložíte neúspěšně 5x za sebou, další pokus můžete zopakovat až za 6 hodin. Jestliže kód stále nejde zadat, je potřeba se znovu zaregistrovat. Nová registrace je možná po uplynutí 24 hodin od posledního vložení kódu. Vyčkejte tedy 24 hodin a poté se zkuste znovu zaregistrovat. Pokud by i tak problém přetrvával, prosím kontaktujte nás na email pennykarta@penny.cz.

 

• Registroval jsem si PENNY kartu on-line, ale nepřišel mi do emailu ověřovací kód nebo mi ověřovací kód nefunguje.

Může se stát, že z nějakého technického důvodu Vám kód opravdu nedorazí nebo nefunguje správně. Pokud registrace nebyla proklikem na ověřovací kód potvrzena, je automaticky po určité době deaktivována. Vyčkejte tedy 24h a poté se prosím registrujte znovu. Pokud Vám stránky hlásí, že se nelze registrovat, protože již registrace s těmito údaji existuje nebo se Vám zobrazí jiná chyba, prosím kontaktujte nás s Vašimi registračnímu údaji na e-mail pennykarta@penny.cz a my situaci prověříme.

 

• Mohu mít digitální (v mobilní aplikaci PENNY) i plastovou PENNY kartu se stejným číslem?

Je nám líto, ale tato varianta zatím není možná. Můžete mít buď plastovou nebo digitální kartu. Není možné mít plastovou PENNY kartu a elektronickou se stejným číslem. Řešení již připravujeme a představíme vám ho co nejdříve.

Digitální PENNY kartu v naší aplikaci PENNY (více informací o aplikaci najdete zde) lze zřídit jediným způsobem – a to novou online registrací na webu www.pennykarta.cz, kdy si v prvním kroku zvolíte typ karty „Digitální karta“. Po potvrzení prvního ověřovací emailu vám přijde druhý email s kódem (tzv. verifikačním), který je potřeba zadat do aplikace PENNY, čímž se Vám digitální karta do aplikace nahraje a je okamžitě aktivní.

 

• Mám nový telefon, když jsem si stáhl/a aplikaci PENNY a vložila kód z e-mailu z původní registrace, moje Digitální karta se tam nenahrála. Co teď?

V současné době je Digitální karta navázána na danou aplikaci ve Vašem mobilu a při přechodu na nový mobil, či při restartu do továrního nastavení, je bohužel digitální karta ztracená. V tom případě je nutné zrušit starou registraci a udělat registraci novou, načež Vám přijde nový kód. Napište nám Vaše registrační údaje na pennykarta@penny.cz a my to zařídíme.

20181212