NAŠE AKCE

Řada skvělých akcí, slev a exkluzivních produktů čeká jen na vás. Přijďte a vyberte si!

NAŠE PRODUKTY

Kvalitní produkty, privátní značky a výrobky lokálních dodavatelů. To vše seženete v PENNY!

PENNY KARTA

Vše, co potřebujete vědět k PENNY kartě a naší mobilní aplikaci PENNY.

NAŠE KAMPANĚ

Sbírejte body za nákupy a pořiďte si naše mazlíčky!

PENNY KOUTEK

Omezujeme plýtvání potravinami a přinášíme vám nápady, jak se také zapojit. Inspirujte se našimi tipy a recepty.

NAŠE AKCE

Řada skvělých akcí, slev a exkluzivních produktů čeká jen na vás. Přijďte a vyberte si!

NAŠE PRODUKTY

Kvalitní produkty, privátní značky a výrobky lokálních dodavatelů. To vše seženete v PENNY!

PENNY KARTA

Vše, co potřebujete vědět k PENNY kartě a naší mobilní aplikaci PENNY.

NAŠE KAMPANĚ

Sbírejte body za nákupy a pořiďte si naše mazlíčky!

PENNY KOUTEK

Omezujeme plýtvání potravinami a přinášíme vám nápady, jak se také zapojit. Inspirujte se našimi tipy a recepty.

Domů
/
Moje PENNY karta
/
Moje PENNY karta
/ Moje PENNY karta - profilování

 v

 v

Jak nastavit souhlas s vyhodnocování nákupního jednání (profilování) pro držitele PENNY karty

1) Přihlašte se na svůj profil na pennykarta.cz:

Na stránce https://pennykarta.cz/moje-penny/) se přihlásíte pomocí čísla Vaší PENNY karty, emailové adresy a PSČ. Pokud to nejde z nějakého důvodu nejde, obnovte si účet (viz bod 4). 

 

2) Změna souhlasů (se zasíláním komunikace i s vyhodnocováním nákupního jednání):

Po přihlášení k Vašemu profilu se objeví stránka, kde je možné si upravit či doplnit údaje (jméno, e-mail atd.) a zejména změnit souhlasy ze zasíláním komunikace a vyhodnocováním nákupního jednání:

  1. Pro změnu údajů (adresa, datum narození, telefon, e-mail) klikněte na tlačítko "Upravit údaje"
  2. Pro změnu/nastavení souhlasů (s (ne)personalizovanou reklamou a vyhodnocováním nákupního jednání) klikněte na tlačítko "Nastavení souhlasů"

 

3) Nastavení souhlasů s vyhodnocováním nákupního jednání

Pro nastavení souhlasu s vyhodnocováním nákupního jednání je potřeba zaškrtnout na této stránce modře označený bod 3.

Pro potvrzení Vaší volby stiskněte tlačítko "Odeslat".

Vaše volba bude uložena a během dalšího dne přenesena do našeho systému. Pro jistotu doporučujeme si nastavení Vašeho účtu následující den zkontrolovat (na stránce https://pennykarta.cz/moje-penny/).

 

4) Problémy s přihlášením - obnova účtu

Pokud se Vám nedaří se přihásit k zákaznickému účtu, je zde možnost tzv. Obnovy účtu. To provedete na stránce https://pennykarta.cz/moje-penny/, kde vyberete možnost "obnovu vašeho účtu" a postupujte podle kroků níže.

 

Krok č. 1 - zadání údajů pro obnovu Vašeho účtu

Zadejte:

  • číslo PENNY karty (bez mezer)
  • PSČ (bez mezery - to, které jste zadali při registraci)

Po potvrzení Nejsem robot, klikněte na "Odeslat" a zobrazí se obrazovka Moje PENNY Karta

Krok č. 2 - doplnění a změna registračních údajů a souhlasů:

V tomto kroku je možné si změnit či doplnit údaje a souhlasy ze zasíláním komunikace a s vyhodnocováním nákupního jednání:

  1. Pro změnu údajů (adresa, datum narození, telefon, e-mail) klikněte na tlačítko "Upravit údaje"
  2. Pro změnu/nastavení souhlasů (s (ne)personalizovanou reklamou a s vyhodnocováním nákupního jednání) klikněte na tlačítko "Nastavení souhlasů"

Krok č. 3 - zadání a potvrzení e-mailu:

Vložte Váš e-mail do příslušné kolonky. Po stisknutí tlačítka "odeslat" Vám bude zaslán během pár minut ověřovací e-mail , který je potřeba otevřít a pomocí odkazu v něm potvrdit registraci během 10 dní.

Případné problémy s přihlášením na stránku MOJE PENNY KARTA:

Pokud se vám zobrazí hláška výše, zadané údaje nesouhlasí s těmi v naší databázi. Prosím o kontrolu a opakované zadání. Pokud jste si jisti, že je zadáváte správně, ale stejně se nemůžete přihlásit, postupujte podle návodu níže.

1) E-mailová adresa nenalezena – tu lze obnovit na https://pennykarta.cz/moje-penny/obnova-uctu/
2) Číslo PENNY karty nenalezeno - napište nám Vaše registrační údaje na pennykarta@penny.cz a my to prověříme
3) PSČ nesouhlasí – je potřeba zadat tu, kterou jste uvedli při regsitraci. Pokud na to nefunguje nebo si nemůžete vzpomenout, napište nám Vaše registrační údaje na pennykarta@penny.cz a my to prověříme
4) Přihlášení Vám stále nefunguje, i přesto, že máte všechny údaje správně – napište nám Vaše registrační údaje na pennykarta@penny.cz a my to prověříme

20181212