ZAMĚŘENO NA MUŽSKÉ ZDRAVÍ: PENNY PŘICHÁZÍ S KAMPANÍ, CO „MÁ KOULE“.
Řetězec PENNY pokračuje ve svých dlouhodobých aktivitách zaměřených na podporu lidského zdraví. Po osvětových kampaních v oblasti první pomoci a po úspěšné virální kampani PRSA, která s nadhledem a odvahou otevřela téma prevence rakoviny prsu, přichází PENNY s novým projektem zaměřeným na zdraví mužů. Kampaň s názvem „KOULE“ má za cíl zvýšit povědomí o prevenci rakoviny prostaty a varlat – nemocí, které ročně postihnou asi 8 400 mužů v České republice. Ambasadorem kampaně je bojovník smíšených umění Karlos Vémola, odborný dohled pak má známý záchranář Marek Dvořák. Součástí projektu jsou také vánoční ozdoby - “kouličky”, jejichž koupí mohou zákazníci přímo podpořit neziskovou organizaci Loono. PENNY se podpoře lidského zdraví a prevenci věnuje systematicky.