NAKUPUJTE HEZKY ČESKY

NAŠE AKCE A SLEVY

Řada skvělých akcí, slev a exkluzivních produktů čeká jen na vás. Přijďte a vyberte si!

NAŠE PRODUKTY

Kvalitní produkty, privátní značky a výrobky lokálních dodavatelů. To vše seženete v PENNY!

PENNY KARTA

Vše, co potřebujete vědět k PENNY kartě a naší mobilní aplikaci PENNY.

NAŠE KAMPANĚ

Chcete pořídit svým dětem něco pěkného, třeba plyšáka? Nebo hledáte nějaký dobrý tip na časopis k vaření?

PENNY KOUTEK

Omezujeme plýtvání potravinami a přinášíme vám nápady, jak se také zapojit. Inspirujte se našimi tipy a recepty.

NAKUPUJTE HEZKY ČESKY

NAŠE AKCE A SLEVY

Řada skvělých akcí, slev a exkluzivních produktů čeká jen na vás. Přijďte a vyberte si!

NAŠE PRODUKTY

Kvalitní produkty, privátní značky a výrobky lokálních dodavatelů. To vše seženete v PENNY!

PENNY KARTA

Vše, co potřebujete vědět k PENNY kartě a naší mobilní aplikaci PENNY.

NAŠE KAMPANĚ

Chcete pořídit svým dětem něco pěkného, třeba plyšáka? Nebo hledáte nějaký dobrý tip na časopis k vaření?

PENNY KOUTEK

Omezujeme plýtvání potravinami a přinášíme vám nápady, jak se také zapojit. Inspirujte se našimi tipy a recepty.

Domů
/ Často kladené otázky
Mohu nakoupit a zaplatit v eurech?

Ano, platba v eurech je možná. Aktuální kurz je vždy vyvěšen na prodejnách u pokladny. Při platbě pomocí EUR ale vracíme v Kč. Více o platebních možnostech se dočtete zde.

 

Můžu nějak zjistit, odkud jsou výrobky dováženy?

Ano, veškeré informace jsou na obalu výrobku. Pro snadnějí orientaci jsme přidali k českým potravinám, které odpovídají klasifikaci Česká potravina i tzv. stoppery, takže je na regálu dobře najdete. Více informací o České potravině naleznete zde.

Mám dotaz na personální oddělení. Kam se mohu obrátit?

Pokud jste byl nebo stále ještě jste naším zaměstnancem, můžete se s dotazy na personální oddělení obrátit na telefonních číslech 284 096 395, 606 777 532. Pro zájemce o práci máme speciální stránku: penny.jobs.cz. Najdete tam veškeré volné pozice, které v současnosti nabízíme. 

Nakoupil jsem v PENNY a doma jsem zjistil, že jsou některé produkty zkažené. Mohu je reklamovat?

Ano, můžete. Dostavte se na prodejnu s produktem a účtenkou z nákupu. Hodnota produktu vám bude vrácena nebo vám bude výrobek vyměněn.

Mám zájem o práci v PENNY. Kam se mohu obrátit?

Svůj životopis nám můžete poslat na nabor@penny.cz nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 284 096 165. Pro zájemce o práci máme také speciální stránku: penny.jobs.cz. Najdete tam veškeré volné pozice, které v současnosti nabízíme. 

Jak se mohu přihlásit k odběru novinek na e-mail?

K odběru novinek se můžete přihlásit na hlavní stránce našeho webu www.penny.cz. Nebo si můžete pořídit PENNY kartu (zdarma na www.pennykarta.cz) a při registraci si vybrat zasílání novinek emailem.

Nedoručují se mi akční letáky PENNY. Kde mohu tento problém reklamovat?

Napište nám svou adresu včetně čísla popisného na info@penny.cz. Prověříme, zda se vaše adresa nachází v našem distribučním plánu, a pokud zjistíme, že tomu tak skutečně je, budeme problém řešit s distribuční agenturou.

Kde se dozvím o otevření či uzavření prodejny?

Termín otevření nové prodejny nebo uzavření prodejny kvůli rekonstrukci je vyvěšen vždy s předstihem u vchodu dané prodejny. Kromě toho často informaci o znovuotevření rekonstruované prodejny inzerujeme v lokálním tisku, rádiu či na internetu. 

Nebyly mi vydány body k věrnostní akci. Jak mám postupovat?

Zkontrolujte si prosím účtenku, jestli neobsahuje částky za vratné obaly nebo loterijní služby. Tyto částky se do částky pro vydání bodů nezapočítávají. Pokud jste nakupoval bonusové výrobky, ujistěte se, že jste nakoupil požadovaný počet kusů pro vydání bodů.

Pokud je toto v pořádku, obraťte se na info@penny.cz (ideální s fotografií celé účtenky) nebo nás kontaktujte na našem facebooku, kde celou záležitost prověříme a na prodejně domluvíme vydání bodů.

Jak reklamovat spotřební zboží?

Spotřební zboží, které je v záruce, můžete reklamovat v kterékoliv prodejně PENNY. K reklamaci je třeba doložit účtenku o zakoupení reklamovaného zboží a reklamovaný výrobek. Jen upozorňujeme, že lhůta na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dnů. Více v našem reklamačním řádu