Pro média
PENNY NECHÁ V NOVÉ KAMPANI ROZHODNOUT ZÁKAZNÍKY O TOM, JAKOU NABÍDKU PRODUKTŮ NALEZNOU VE VÁNOČNÍCH LETÁCÍCH
Praha, 21. listopadu 2024
Diskontní řetězec PENNY přináší pro letošní sváteční sezónu unikátní marketingovou kampaň s názvem „Vánoce, jak si račte přát“. V rámci ní se zákazníci mohou přímo zapojit do přípravy vánočních akcí a rozhodnout, jaké výrobky chtějí mít v letácích PENNY. Vánoční spot připravilo PENNY ve spolupráci s ambasadory značky, herci Richardem Genzerem a Michalem Suchánkem.
„Vánoční svátky jsou časem přání a radosti, a proto jsme chtěli dát našim zákazníkům příležitost, aby si sami zvolili, jaké produkty chtějí v akci,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY. „Chtěli jsme se vyhnout tradičním vánočním klišé, což je cesta, kterou se před svátky vydává většina značek. Tímto interaktivním přístupem chceme posílit naši pozici řetězce, který naslouchá potřebám a přáním zákazníků.“
Interaktivní vánoční kampaň „Vánoce, jak si račte přát“ bude probíhat v předvánočním období a zákazníci se do hlasování mohou zapojit prostřednictvím webové stránky www.penny.cz/vanoce. Výsledky hlasování budou zveřejněny na webové stránce a vybrané produkty naleznou zákazníci v letáku v době největších svátečních nákupů.
Spot připravila agentura Leo Burnett, přičemž PENNY se tentokrát rozhodlo pro animovanou variantu klipu. Hlavními postavami jsou vtipné perníčky zavěšené na stromečku, kterým propůjčilo hlas herecké duo Genzer a Suchánek, kteří se značkou na kampaních spolupracují dlouhodobě.
„Tato iniciativa navazuje na naši strategii, kdy chceme přinášet nejen cenově dostupné produkty, ale také zážitky a aktivity, které zvyšují spokojenost a loajalitu našich zákazníků,“ uzavírá Vít Vojtěch.
Užitečné odkazy:
- Perníčky na stromečku (YouTube)
- Slevový perníček (YouTube)