PENNY karta je náš věrnostní program, který přináší spoustu výhod pro naše věrné zákazníky. PENNY kartu si založíte zdarma a budete moci nejen nakupovat své oblíbené produkty za nižší ceny, dostávat pravidelně kupony na své oblíbené produkty, ale také využívat mnoho dalších výhod z našeho speciálního programu. Stačí předložit kartu při placení ve Vašem PENNY. Je to jednoduché!
Získat PENNY kartu je opravdu snadné. Zde jsou dva způsoby, jak na to:
V tomto případě stačí vyplnit základní údaje a souhlas se zpracováním údajů, a pak si jen vybrat, zda chcete svou kartu poslat poštou domů, nebo nahrát do Vaší PENNY aplikace.
Založte si svoji PENNY kartu: DIGITÁLNÍ / KARTA POŠTOU
Novou kartu si můžete založit přímo ve Vaší prodejně PENNY - u pokladny odevzdáte vyplněný registrační formulář, za který kartu ihned obdržíte.
Jednoduchá úprava Vašeho online profilu - pokud si přejete změnit Vaše údaje v databázi, připravili jsme zde pro vás jednoduchý návod. Zde zase najdete návod na úpravu Vašich souhlasů.
Příznivce mobilních aplikací jistě potěší, že mohou mít PENNY kartu přímo v mobilu. Stačí si založit digitální kartu, potvrdit zaslaný ověřovací kód a doplnit do aplikace verifikační kód, který Vám přijde prostřednictvím SMS a díky němuž se Vám vygeneruje číslo Vaší nové digitální karty do PENNY aplikace. Tak neváhejte a stáhněte si naši aplikaci ZDARMA z App Store nebo Google Play. Více informací o aplikaci najdete zde.
Z technických důvodů je dočasně web pennykarta.cz nedostupný. Pracujeme na opravě a vylepšení. Pokud v mezidobí chcete získat PENNY kartu, na prodejně Vám ji rádi po vyplnění formuláře vydají.
Bez registračních údajů (např. celé jméno, adresa, datum narození, popřípadě číslo PENNY karty) nejsme schopni identifikovat Vaší registraci v databázi a pomoci tak s řešením problému.
Pokud opravdu nemáte email, PENNY KARTU Vám i tak rádi vydáme. Není však možné tak učinit on-line. Pro on-line registraci je nutné mít správně vyplněný e-mail. Můžete však na kterékoli prodejně využít papírového formuláře, kde není třeba e-mail vyplnit.
Zatím na PENNY kartě body nesbíráte, s PENNY kartou máte celou řadu jiných výhod – například slevy na produkty určené pouze pro držitele PENNY karty, letáky e-mailem, speciální nabídky pouze pro členy programu či exkluzivní informace. Do budoucna však připravujeme pouze pro držitele karet další zajímavé benefity.
Ano, o kartu můžete požádat i s trvalým bydlištěm mimo ČR, PENNY karty z online registrací ale doručujeme pouze po ČR (adresa doručení musí být ČR).
Na došlou SMS stačí odpovědět ANO - jen tak to jednoduše :). Jen upozorňujeme, že Vaše odpověď bude zpoplatněna podle Vašeho tarifu. Pokud neodpovíte ANO, Váš souhlas se zasíláním SMS se nepotvrdí a SMS Vám chodit nebudou.
Právě pro tyto případy máme speciální stránku www.ochranadat.penny.cz, kde nabízíme komplexní přehled na toto téma. Můžete tam využít příležitosti a vyžádat si informace ohledně osobních údajů, které o Vás zpracováváme a možnosti je opravit nebo zcela odstranit.
Vaše nová PENNY karta je platná hned, jakmile ji dostanete. Ať už si kartu vyzvednete přímo v prodejně, nebo Vám ji doručíme poštou, případně se Vám zobrazí v mobilu, ihned ji můžete použít.
Doručení zásilky může trvat až tři týdny, ve výjimečných případech i měsíc. Vyčkejte tedy prosím a pokud Vám do této doby nic nepřijde, pošlete nám prosím jméno a adresu, kterou jste uvedl/a při registraci na email pennykarta@penny.cz a my situaci prověříme.
Zpracování formulářů trvá 3 až 4 týdny. Je tedy možné, že Váš papírový formulář ještě nebyl zpracován. Případně je možné, že při digitalizaci formuláře došlo k chybnému načtení některého znaku. Proto Vám přihlášení nefunguje. Napište nám na email pennykarta@penny.cz Vaše registrační údaje a my situaci prověříme.
Registrace je možná jak na prodejně, tak i online. Pokud Vám nevyhovuje registrace online a chcete novou PENNY kartu získat přímo na prodejně, doporučujeme v takovém případě navštívit jinou prodejnu PENNY nebo několik dní počkat, než bude opět zásoba karet a formulářů na Vaší prodejně. Děkujeme za Vaši trpělivost.
Za to se omlouváme. Při digitalizaci papírového formuláře se může stát, že některé znaky jsou špatně načteny. Prosím upravte své údaje na stránce www.pennykarta.cz/moje-penny/, pro příští přihlášení už bude vše v pořádku.
Zvolte si prosím jen jednu z nich, kterou budete opravdu používat. S touto PENNY kartou se přihlaste on-line, zkontrolujte údaje uvedené u PENNY karty (případně je změňte) a používejte pouze tuto jednu PENNY kartu. Ostatní PENNY karty, pokud nebudou delší dobu používány, budeme z databáze postupně mazat.
Zkuste se k PENNY kartě přihlásit na stránce www.pennykarta.cz/moje-penny/ pomocí údajů zadaných při registraci. Pokud to nelze, zkuste to u další PENNY karty. Jen tak můžete sám/a ověřit, která PENNY karta je Vaše. Bohužel ani na požádání Vám nemůžeme sdělit komu PENNY karta patří, porušili bychom tak zákon o ochraně osobních údajů. Můžeme Vám sdělit pouze informace k Vaší PENNY kartě a to na emailu pennykarta@penny.cz. Uveďte však Vaše celé jméno, příjmení a dotaz nám zašlete z e-mailu, který jste uvedl/a při online registraci k PENNY kartě.
Napište nám na pennykarta@penny.cz Vaše registrační údaje (pokud jste si zaznamenal/a i číslo ztracené PENNY karty, tak i toto). Vaši registraci zneplatníme spolu se ztracenou kartou. Poté si můžete zřídit novou PENNY kartu na www.pennykarta.cz/moje-penny/registrace/ nebo pomocí registračního formuláře na nejbližší prodejně. Vaši starou PENNY kartu po čase smažeme z databáze.
Může se stát, že z nějakého technického důvodu Vám kód nejde zadat. Pokud se tak stane, prosím zkuste kód vložit znovu za pár minut. Je možné, že nebylo dostatečné internetové připojení. Pokud kód vložíte neúspěšně 5x za sebou, další pokus můžete zopakovat až za 6 hodin. Jestliže kód stále nejde zadat, je potřeba se znovu zaregistrovat. Nová registrace je možná po uplynutí 24 hodin od posledního vložení kódu. Vyčkejte tedy 24 hodin a poté se zkuste znovu zaregistrovat. Pokud by i tak problém přetrvával, prosím kontaktujte nás na email pennykarta@penny.cz.
Může se stát, že z nějakého technického důvodu Vám kód opravdu nedorazí nebo nefunguje správně. Pokud registrace nebyla proklikem na ověřovací kód potvrzena, je automaticky po určité době deaktivována. Vyčkejte tedy 24h a poté se prosím registrujte znovu. Pokud Vám stránky hlásí, že se nelze registrovat, protože již registrace s těmito údaji existuje nebo se Vám zobrazí jiná chyba, prosím kontaktujte nás s Vašimi registračnímu údaji na e-mail pennykarta@penny.cz a my situaci prověříme.
Je nám líto, ale tato varianta zatím není možná. Můžete mít buď plastovou nebo digitální kartu. Není možné mít plastovou PENNY kartu a elektronickou se stejným číslem. Řešení již připravujeme a představíme vám ho co nejdříve.
Digitální PENNY kartu v naší aplikaci PENNY (více informací o aplikaci najdete zde) lze zřídit jediným způsobem – a to novou online registrací na webu www.pennykarta.cz, kdy si v prvním kroku zvolíte typ karty „Digitální karta“. Po potvrzení prvního ověřovací emailu vám přijde druhý email s kódem (tzv. verifikačním), který je potřeba zadat do aplikace PENNY, čímž se Vám digitální karta do aplikace nahraje a je okamžitě aktivní.
V současné době je Digitální karta navázána na danou aplikaci ve Vašem mobilu a při přechodu na nový mobil, či při restartu do továrního nastavení, je bohužel digitální karta ztracená. V tom případě je nutné zrušit starou registraci a udělat registraci novou, načež Vám přijde nový kód. Napište nám Vaše registrační údaje na pennykarta@penny.cz a my to zařídíme.