Pro média
PENNY S MBANK VÁM VRÁTÍ ZA NÁKUPY AŽ 2 000 KORUN
Praha, 18. srpen 2022
Spojení digitálního světa, komfortu a výhodných nákupů. To je nová akce, kterou PENNY připravilo ve spolupráci s digitální bankou mBank. Cílem kampaně, díky které mohou zákazníci PENNY a mBank ušetřit až 2 000 korun během 4 měsíců, je ukázat, že používání mobilních aplikací je jednoduché, pohodlné a bezpečné.
Stále více lidí využívá i při reálném nakupování digitální prostředky. Není se čemu divit – je to jednodušší, pohodlnější, a také bezpečnější. „V PENNY ctíme tradiční hodnoty, a současně chceme našim zákazníkům otevírat nové možnosti nakupování, které moderní doba nabízí. Neustále tak hledáme nové příležitosti, jak našim zákazníkům dělat nákupy pohodlnější a výhodnější. Proto jsme hledali nové možnosti propojení naší digitální karty MOJE PENNY s digitálním prostředím. Díky mBank nyní mohou naši zákazníci využít výhody vracení peněz za běžné každodenní nákupy a ušetřit tak až 2 000 korun,“ popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY a Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank, doplňuje: „Z této spolupráce máme velkou radost a věříme, že se díky ní s našimi produkty a službami, které je možné spravovat kdekoliv a kdykoliv, seznámí více lidí, a že PENNY získá nové zákazníky, kteří budou využívat jeho mobilní aplikaci. Díky ní totiž budou mít blíže k využití všech výhod, které PENNY nabízí, a nakupování se celkově stane zajímavější.“
Každý, kdo si od 18. srpna do 19. října 2022 otevře u mBank běžný účet mKonto a do pole „promokód“ zadá unikátní číslo své PENNY karty, dostane při každém nákupu nad 500 korun v některé z více než 400 prodejen PENNY zpět na svůj účet 100 Kč. Celkem tak může ušetřit až 2 000 Kč (500 korun zpět za každý měsíc trvání akce). Akce není zaměřena pouze na nové klienty, ale odměna je připravena i pro stávající klienty. Každý týden od 18. srpna do 19. října 2022 mBank vygeneruje seznam klientů, kteří v PENNY nakoupili zboží nad 500 korun, a následně náhodně vylosuje pro 100 z nich odměnu 500 korun. Pro zařazení do slosování musí předem vyplnit jednoduchý formulář na webu mBank, do kterého uvedou unikátní číslo své PENNY karty.
O mBank
mBank je dynamická digitální banka působící na českém a slovenském trhu od roku 2007. Na český trh přišla jako první nízkonákladová banka nové generace. Během čtrnácti let se pro ni rozhodlo víc než 700 000 klientů. Díky praktické mobilní aplikaci mohou mít zákazníci mBank svou banku kdykoliv po ruce a jednoduše tak vyřešit vše, co potřebují. Mateřská polská společnost mBank spadá pod německou skupinu Commerzbank. V soutěži Finparáda – Finanční produkt roku 2021 se mBank umístila na stupínku vítězů ve dvou kategoriích: druhé místo získala v kategorii Spotřebitelské neúčelové úvěry a třetí místo v kategorii Bankovní účty pro fyzické osoby podnikatele. V dubnu 2022 získala v rámci udílení Mastercard Awards ocenění za nejširší škálu individuálního nastavení zabezpečení plateb v mobilním bankovnictví.